Aby można było złożyć wniosek do Urzędu Gminy konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP www.epuap.gov.pl – konto jest bezpłatne
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Gminy Zduny:
Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego.
Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu: od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00 (za wyjątkiem lipca i sierpnia w godzinach 07.00-15.00) do sekretariatu Urzędu Gminy Zduny (pok. nr 15) na następujących nośnikach danych:
- Dyskietka 1,44 MB;
- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0;
- Płyta CD-RW.
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Gminy:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym
Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3 MB.
UWAGA:
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.